Tuesday, October 12, 2010

Terima kasih sahabat.

Salam sejahtera buat semua??apa Khabar antum? iman, kesihatan, DnT ntum kalian bagaimana?? I. Allah didokan semua itu berjalan lancar selancarnya pemberian nikmat Allah buat hambanya...

Terima kasih sahabat..

Buat pertama skali saya ingin ucapkan Jazakallah kepada sahabat salman kerana sudi menolong ana mengubah wallpaper blog ini.. kalau tidak suram jer blog ini (walaupun tak ramai follower) hiihi....thanks for all brother.

Pesanan nta buat ana...

Jawapan salman selepas ana meminta tolong beliau meng'upgrade'kan blog ana ini

"naim, sebenanrnya cantiknya blog itu bukan kerana hiasan itu, tetapi cantiknya blog itu jika dipenuhi dengan pekongsiaan, pengisiaan"..

Temenug lama ana merenung ayat sahabat ana nih...ana tau itu kelemahan ana, hanya menulis ketika berada di condition iman yang kuat, dan malas menulis mahupun bekongsi jika diri ini berasa begitu lemah... tetapi itu i.Allah bukan menjadi penghalang ana untuk bekongsi bersama antum semua... mungkin dengan setuasi ini akan mendidik ana menjadi hambaNYA yang sebenar.

Harapan ana

Harapan ana kpada sahabat,

Tolong bangunkan ana dengan sebaldi air jika ana enak melayan tidur,

pimpinlah tangan ana jika mata ana diikat ketat dengan tipu daya dunia,

sambutlah ana jika ana ingin jatuh ke jurang kehancuran,

moga dengan bantuan nta,kita semua dapat meneruskan kehidupan kita ini sebagai hamba yang sebenar- benarnya.

Moga di perhimpunan seluruh makhlukNYA berkumpul, nama kita ada tesenarai di dalam barisan NABI kita iaitu MUHAMMAD S.A.W, walaupun nama kita ini yang terakhir dalam list tersebut.

INSYA ALLAH.....


0 comments:

Post a Comment

 

Site Info

Followers

klis_student. Copyright © 2010 Blogger Template Sponsored by Trip and Travel Guide